mandag 8. desember 2008

Velkommen!

Heia hele deg.

Dette hageprosjektet har jeg holdt på med i noen år nå. Målet fra begynnelsen av, i internettets barndom for svimlende femten år siden eller noe slikt, var å bygge den største og beste norske hagekanalen på nettet. Jeg gav opp det prosjektet for lenge siden. Nå er jeg lynende tilfreds med å ha åpnet Norges minste hagesenter.

Hagesenter.no verken fullstendig, komplett eller ferdig, og heller ingen konkurrent til andre norske hagekanaler som du finner på NRK eller andre steder rundt omkring på verdenswebben. Hagesenter.no er en nisjekanal for deg som er mest interessert i litt latere hagehverdager. Det er det jeg kan best.

Men selvfølgelig finner du også mye annet norsk og internasjonal hagestoff her også. Jeg fyller på ettersom jeg har tid. Jeg skriver mye annet også. Bare vent. I løpet av 2009 kommer en ny bok, den syvende i rekken de siste seks åra. Denne kommer garantert til å overraske deg.

Inntil den kommer ut, får jeg si som en kelner på en Nord-italiensk restaurant jeg forelsket meg i for noen år siden, og spiste middag hver eneste dag i et par uker. Hver gang han serverte en ny smaksglede forlot han meg med et vitende smil og et gebrokkent: Enjoy.

Heia deg en gang til fra Smaaland hagesenter - Norges minste. Alle over. Ingen ved siden av. Ingen under.

Ingen kommentarer: